. باآرزوی روزی خوب وپربار برای شما 6614519از نظرات وپیشنهادات استقبال میکند دستگيري گانگسترهاي جنوب کشور

 
تاريخ : 20 اسفند 1391برچسب:,

ارسال شده در 20 اسفند 1391 - 18 بازدید

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از انهدام باند چهار نفره سارقان مسلح در شهرستان بستک خبر داد.

سردار رضا محمدي يگانه در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مأموران بستک در پي کسب اطلاعات واصله مردمي مبني بر تردد يک دستگاه خودرو ماکسيما به سرنشيني چهار تن با حرکات مشکوک، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

محمدي يگانه گفت: با اقدامات انجام گرفته از سوي مأموران انتظامي پاسگاه انوه در سيزدهم اسفندماه خودرو مورد نظر شناسايي و در يک اقدام ضربتي اين خودرو متوقف شد.

وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از خودرو يک قبضه اسلحه کمري مجهز به صدا خفه کن و تعدادي اشياء و ابزار دخيل در امر سرقت مسلحانه را کشف و خودرو را نيز به همراه متهمان به پليس آگاهي شهرستان انتقال دادند.

ارتکاب 13 فقره سرقت مسلحانه طلاجات

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره انجام بازجويي ها از متهمان، اظهارکرد: اين افراد به 13 فقره سرقت مسلحانه طلاجات در استان هاي آذربايجان غربي، فارس، اصفهان، بوشهر، مرکزي، قم و هرمزگان و فروش اموال مسروقه در استان لرستان اعتراف کردند.

به گفته وي، بنا به اعتراف اعضاي باند، سارقان مسلح 11 فقره سرقت موفق و دو فقره سرقت ناموفق داشته که اعضاي اين باند داراي سابقه کيفري و زندان بوده اند.

محمدي يگانه در مورد شيوه و شگرد سارقان نيز گفت: اعضاي باند سارقان مسلح با سه دستگاه خودرو سواري ماکسيما، پژو 405 و سمند به صورت نوبتي مرتکب اعمال مجرمانه مي شدند به اين صورت که ابتدا محل مورد نظر خود را شناسايي و در اوايل شب يکي از متهمان با ورود به منازل از روي ديوار، سيم هاي تلفن ثابت را قطع و گوشي همراه اعضاي خانواده را جمع آوري و در ادامه يکي از اعضاي خانواده را وادار به نشان دادن جاي اشياي قيمتي و طلاجات مي کردند و پس از سرقت طلاجات، آنها را به استان لرستان انتقال و در آن استان به فروش مي رساندند.

فرمانده انتظامي هرمزگان با بيان اينکه سه تن از اعضاي اين باند برادر بودند که به صورت حرفه اي اقدام به سرقت مسلحانه مي کردند، گفت: اعضاي اين باند، دو فقره سرقت در اصفهان، يک فقره در بوشهر، چهار فقره سرقت در استان فارس، دو فقره سرقت در هرمزگان، دو فقره در آذربايجان غربي يک فقره سرقت در استان مرکزي و يک فقره در استان قم انجام داده اند.

محمدي يگانه با اشاره به شيوه و شگرد سارقان، از عموم شهروندان خواست ضمن خودداري از نگهداري وجوه نقد و طلاجات و جواهرات به ميزان بالا در منزل، حتي الامکان آنها را در صندوق امانات بانک نگهداري کنند.
اخبار مرتبط
راز سرقت 270 هزار دلاري در دوربين مداربسته مادر چيني نوزادش را کشت دستگيري مرد آمريکايي متهم به قتل مادرش دستگيري 249 تن از اراذل و اوباش غرب استان تهران قرار هفتگي متهمان براي ارتکاب قتل و تجاوز سرقت 1.1 ميليون دلار از خودپرداز ! پرواز بونکر در بزرگراه همت خودربايي 270 هزار دلاري راننده کاميون واژگوني مرگبار پژو حمله خونين به داديار دادسرا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

ارسال توسط رضا

اسلایدر